Intrebări frecvente

  1.        Cum pot vinde bilete prin YellowTickets?

Este foarte simplu! Scrie-ne un email la adresa contact@yellowtickets.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp de Luni pana Vineri in intervalul 10:00-18:00.

  1.        Cum pot lua legatura cu un reprezentant YellowTickets?

Pentru asta, ai 2 variante: ori ne scrii un email la adresa contact@yellowtickets.ro, ori ne suni la numarul 0758 552 552.

  1.        Cum se face accesul la eveniment?

Imediat dupa confirmarea comenzii, o sa primesti pe adresa de email specificata biletele achizitionate in format electronic (PDF). Printeaza-le sau pastreaza-le pe telefon, dar sa te asiguri ca ai codul QR lizibil.

  1.        Daca nu mai pot ajunge la eveniment, cum procedez?

Te rugam sa ne transmiti numarul de comanda la adresa contact@yellowtickets.ro si in cazul in care returnarea contravalorii biletelor este in concordanta cu termenii si conditiile acceptate la momentul achizitiei, vei primi banii inapoi.

  1.        Daca evenimentul pentru care am achizitionat bilete s-a anulat, ce pot face?

Te rugam sa ne transmiti numarul de comanda la adresa contact@yellowtickets.ro si in maximum 10 zile lucratoare vei primi inapoi contravaloarea biletelor.

  1.        Daca am pierdut biletele, ce pot face?

Te rugam sa trimiti dovada achitarii biletelor pe care o poti descarca de la adresa https://yellowtickets.ro/info-client la adresa contact@yellowtickets.ro si iti vom retrimite biletele.

  1.        Daca am nevoie de emiterea unei facturi, ce pot face?

Te rugam sa intri in contul tau, la adresa https://yellowtickets.ro/info-client si sa completezi toate campurile cu datele companiei. Organizatorul evenimentului iti va emite factura fiscala, iar noi ti-o vom trimite pe adresa de mail din contul tau.